Delicious/allardstrijker



Delicious/allardstrijker


Posted: 04 Jan 2011 03:31 PM PST
Definitie, opbouw, functie, gebruikerscontext, doelgroep en leerplanelementen. Leerlijnen hebben een aantal specifieke kenmerken als het gaat om opbouw, gebruikscontext en doelgroep. Deze kenmerken zijn direct gerelateerd aan de functie van een leerlijn. In de volgende paragrafen wordt ingegaan op de definitie van leerlijnen en worden de kenmerken verder omschreven
Posted: 04 Jan 2011 03:01 PM PST
Leerlijnen hebben een aantal specifieke kenmerken als het gaat om opbouw, gebruikscontext en doelgroep. Deze kenmerken zijn direct gerelateerd aan de functie van een leerlijn. In de volgende paragrafen wordt ingegaan op de definitie van leerlijnen en worden de kenmerken verder omschreven.
Posted: 04 Jan 2011 02:45 PM PST
Many people wonder what the heck the big deal is with Twitter and Facebook. What's the appeal?
To find out, you need to first understand what people do on social media networks. Why do they visit the sites and what do they use them for?

One Harvard professor, Mikolah Jan Piskorski, studied Myspace, Facebook, Twitter, and their users.  His findings reveal who's using what network, and what all the fuss is about.
Posted: 04 Jan 2011 12:54 AM PST
"I've spent an inordinately long time writing a whitepaper on mobile learning trying to expound our thoughts about it and how it might be used in the workplace. I've been doing some research around it and I've documented some of the better links I've come across. Again, as with the links I posted about Games and Simulation, these aren't categorized in any way nor does the order assume any significance.

If you're considering mobile learning in any shape or form, I'd suggest you give these a browse. One of the travails of my paper writing (still continues) was that good web resources were quite hard to find, so be spared the ordeal, this is a good place to start."
Posted: 04 Jan 2011 12:51 AM PST
"Delivering training through the iPad is a recent trend, which scores high in coolness but low in standards. While the instructional design community is working hard to give us a set of rules to hold, and to break when appropriate, let's borrow some tried-and-true conventions from other instructional media that have been around for decades, such as e-Learning."