Delicious/allardstrijker

Delicious/allardstrijker


Communicatiebureau Hemels van der Hart - Communicatie, Marketing, Campagnes, Online en Print

Posted: 24 Jun 2011 06:03 PM PDT

Welkom op onze site. Hier kun je uitgebreid bekijken wat we doen, hoe we dat doen, en wie we zijn. We zijn een communicatiebureau en we houden van mooi. Maar dan wel met resultaat. Dat zal je wel duidelijk worden als je onze werkwijze en de cases leest. Dat zit ons in het bloed. En daar gaan we voor: resultaat behalen voor onze klanten. Een heel mooi streven.

Social search update: de toekomst van search - Frankwatching

Posted: 23 Jun 2011 08:30 PM PDT

"Begin dit jaar schreef ik een artikel over social search
: zoekmachines experimenteren met sociale media en integreren social media resultaten in de zoekresultaten. Zoekmachines
experimenteren continu om gebruikers zo relevant mogelijke resultaten te laten zien. Na een klein half jaar een update op het gebied van (social) search en hoe de toekomst van search er uit zou kunnen zien."

Online netwerken behoorlijk volwassen

Posted: 23 Jun 2011 08:25 PM PDT

"De online netwerken Hyves, Facebook en LinkedIn verbinden ons Nederlanders zowel zakelijk als privé. Volgens het onderzoek The Next Web 1) is 2011 een meerderheid van de Nederlanders (72%) actief op sociale netwerken. Steeds meer opdrachten en vacatures worden via de netwerken vervuld. In groepen vinden inhoudelijke discussies plaats. Een aantal bedrijven onderhoudt hier actief
relaties met hun klanten. Zowel professionals als organisaties moeten zich dus echt verdiepen in de werking van online netwerk."

Social media zijn van ons! - Over de plaats van social media in organisaties - Frankwatching

Posted: 23 Jun 2011 08:21 PM PDT

"Bij elke organisatie die aan de slag gaat met social media zal het vroeg of laat ter tafel komen: wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor social media? Wie mag berichten vanuit de organisatie verzenden? Wie monitort er wat er online over de organisatie wordt gezegd? In dit artikel belicht ik het vraagstuk rondom de plaats van social media in organisaties."